چرا ممکن است مهم نباشد که با شیشه یا پلاستیک رفتید؟

سه شنبه 10 آبان 1401
19:38
میثم

آیا این مهم است؟ - تفاوت بین محافظ صفحه پلاستیکی و شیشه ای

حالا چرا می گوییم هیچ کدام از اینها مهم نیست؟ ما آن را معادل خرید تلویزیون می‌دانیم. وقتی در فروشگاه هستید و تمام تلویزیون ها را در کنار یکدیگر می بینید، تفاوت های جزئی بین هر محصول مشهود است. اما اگر یک تلویزیون تصادفی بگیرید و آن را در خانه خود نصب کنید، احتمال زیادی وجود دارد که تفاوت ها را نبینید زیرا چیزی برای مقایسه ندارید. در مورد محافظ های صفحه نمایش هم همینطور است. تمیز نگه داشتن پلاستیک‌ها سخت‌تر است، اما در نهایت از آن استفاده می‌کنید و مشکلی نیست. پلاستیک‌های ارزان‌تر ممکن است با گذشت زمان زرد شوند، اما زردی را در آیفونی با صورت سیاه مشاهده نمی‌کنید.

چرا ما محافظ های صفحه نمایش شیشه ای را نمی فروشیم؟

اریک گریفین

چشم انداز رقابتی برای لوازم جانبی الکترونیکی مصرفی به سرعت در حال حرکت است. هر بار که یک ویژگی جدید ظاهر می شود، خواه یک صفحه نمایش یا فرم فاکتور جدید باشد، باید به آن توجه کنیم.


در یک سال گذشته یا بیشتر، "چیز بزرگ بعدی" در محافظ های صفحه نمایش شیشه سکوریت بوده است. این روند به اندازه ای بزرگ شده است که هر کسب و کاری را مشتاق شروع به فروش کند. ما مطمئناً تفاوتی نداریم و از هیاهوی صنعت مصون نیستیم. هر بار که می شنویم برخی از فناوری های جدید به بازار می آیند، مجذوب احتمالات می شویم. به عنوان یک مثال سریع، ما حتی یک ایده محافظ صفحه نمایش مایع را در نظر گرفتیم (که معلوم شد ممنوع است).


به‌عنوان کسب‌وکاری که قبلاً محافظ صفحه‌نمایش تولید می‌کرد، فروش شیشه‌های سکوریت یک گزینه واضح بود. ما قبلاً این صنعت را به خوبی می شناسیم و همه سیستم ها را در جای خود داریم - بنابراین فقط یک مورد دیگر را به خط تولید خود اضافه می کنیم. در نگاه اول، شیشه سکوریت یک گزینه عالی و فروش آسان به نظر می رسید - پس چرا ما یک محصول شیشه سکوریت در خط تولید خود نداریم؟


فیلم عصبی 2016


در اینجا دلیلی وجود دارد که ما تصمیم گرفتیم شیشه سکوریت را نفروشیم:


محافظت از چیزی با شیشه معمولاً منطقی نیست. بدون شک شیشه سکوریت قوی تر از شیشه معمولی است. با این حال، وقتی صحبت از محافظت از چیزی در برابر سقوط، ضربه و نیروهای ساینده می شود، شیشه کاندیدای مناسبی نیست. دلیلی وجود دارد که درهای خودرو از شیشه ساخته نشده اند. صفحه‌نمایش دستگاه‌های امروزی از شیشه ساخته می‌شوند، اما این به این دلیل نیست که به‌ویژه قوی است - به این دلیل است که یک رابط کاربری فوق‌العاده و زیبا ایجاد می‌کند. در واقع ضعف نسبی شیشه مشکلی است که اکثر تولیدکنندگان شیشه سعی در حل آن دارند.


شیشه به طرز فاجعه‌باری از بین می‌رود و خطراتی برای سلامتی به همراه دارد. شیشه سکوریت از طریق فرآیندی سخت می‌شود که سطح شیشه را فشرده می‌کند - این فشرده‌سازی است که به شیشه سکوریت استحکام می‌دهد، اما در خطر شکست فاجعه‌بار (به این معنی که وقتی شکست می‌خورد، سخت و سریع از بین می‌رود، نه این که این یک "فاجعه" است). وقتی شیشه سکوریت از کار می افتد، آن انرژی فشاری آزاد می شود: فرستادن خرده های کوچک شیشه به همه جا به مدت یک دقیقه، نامرئی برای چشم انسان. با توجه به تماس مداوم با دست ها و نزدیکی به صورت، ما هرگز محافظ صفحه نمایش شیشه ای را روی گوشی خود قرار نمی دهیم، چه رسد به اینکه آنها را به دیگران بفروشیم.

ما نمی توانیم محافظ صفحه شیشه ای را ضمانت کنیم. در آزمایش خود، ما یک چیز در مورد محافظ صفحه نمایش شیشه ای می دانیم: آنها به سرعت و به راحتی ترک می کنند. ما پشت هر محصولی که تولید می کنیم با گارانتی مادام العمر می ایستیم. هیچ راهی برای ساخت محافظ صفحه نمایش شیشه ای وجود ندارد که در عرض 6 ماه (و معمولاً خیلی زودتر از آن) ترک نخورد. بنابراین، اگر نتوانیم ضمانت کنیم و پشت کیفیت آن باشیم، آن را نمی‌سازیم یا نمی‌فروشیم.


(به روز رسانی در 28 اکتبر 2015) یک دلیل نهایی. از آنجایی که این مقاله در حال افزایش است، دلیل دیگری برای شما داریم که آن را برای اولین بار کنار گذاشتیم - محافظ صفحه نمایش شیشه ای ساخته شده در چین است، اما شرکت ما به تولید ایالات متحده اختصاص دارد - این در هسته ما است. ارزش های. ما نمی گوییم که ساخت چین تلویحاً بد یا غیراخلاقی است - اما اینطور نیست که ما شرکت خود را ساختیم و فکر می کنیم تولید همه چیز در ایالات متحده مزایای زیادی دارد. چین مانند یک مرکز خرید بزرگ است که در آن فروشندگان بر سر قیمت با هم رقابت می کنند. هرکسی که محافظ صفحه شیشه سکوریت شده را از چین می‌خرد، گلس برای صفحه نمایش اساساً همان محصول را با همان قیمت دریافت می‌کند و هیچ چیز سفارشی در مورد آن وجود ندارد. همه چیزهای دیگر تاکتیک های بازاریابی ناب هستند – قرار دادن چرخشی متفاوت در یک محصول کالایی. چیزی که ما از کارمان در ایالات متحده بیش از همه لذت می بریم این است که می توانیم جو را با دکترای شیمی از یک شرکت محلی فراخوانی کنیم و بپرسیم، هی جو، چه چیز جدیدی است، بیایید آن را امتحان کنیم، و به دنبال کردن مرزهای آنچه که می مانیم ادامه دهیم. قادر به انجام دادن یک راه فروش یک کالا است و راه دیگر تلاش برای ساختن چیزی جدیدتر و بهتر.


ما برای هر محصولی که می‌سازیم یک چشم‌انداز و هدف داریم، و شیشه‌های سکوریت شده با این دیدگاه مطابقت نداشت. در حال حاضر، ما پیشرفت‌های پلاستیکی و پلیمری را برای تولید محصولی بسیار بهتر یافته‌ایم و از امکاناتی که برای ما و مشتریانمان به ارمغان می‌آورند هیجان‌زده هستیم.


[ بازدید : 8 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شیک پوشی شایسته ایرانیان عزیز ماست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]